ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
یا قدیم الاحسان
چون پیشخوانهای دولت بجای تسریع در امور خود شده اند یک اتاق اداری و صاحب امضا در خارج ادارات لذا این نا همخوانی کار و هدف را به یک کاراز گذاشتیم تا امور آن اصلاح شود شما هم با پیگیری لینک آن و یک امضا ما را در رسیدن به حل مشکل کشورمان ایران یاری کنید
جناب آقای زارعپور
وزیر محترم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
جناب آقای سبحانیفر
مدیرعامل محترم شرکت ملی پست
با سلام
متأسفانه پیشخوانهای دولت، یک خوان در هفتاد خوان انجام امور دولتی شدهاند. در ابتدای شروع به کار این پیشخوانها، قرار بود که کارهای اداری مردم را سامان داده و انجام امور را برای مردم سهل و برای دولت در مسیر صحیح قرار دهند. بر اساس این هدف آنچه باید مشاهده میشد، انجام صفر تا صد امور اداری توسط این دفاتر و کوتاه کردن مسیر کاغذبازیهای اداری بود، اما اکنون خود این دفاتر نیز به یکی از مراحل امور اداری تبدیل شدهاند.
برای نمونه، اگر شما متقاضی خرید اشتراک گاز باشید باید خودتان به اداره گاز مراجعه کنید، سپس برای پرداخت هزینه اشتراک به بانک مراجعه کرده و بعد هزینه پیشخوان را نیز در یکی از دفاتر آن و پس از معطلی در صفهای طولانی بپردازید. این اوضاع نابسامان بسیار عجیب و غیرقابلدرک است و برای ارباب رجوع سئوال پیش میآید که فلسفه ایجاد پیشخوانهای دولت چه بوده، اگر کمکی به تسریع اجرای امور دولتی و دفتری نمیکنند؟
اگر قرار باشد که اربابرجوع (مردم) امور بانکی و اداری را خودشان انجام دهند و بعد مبلغی هم بپردازند، پس وجود دفاتر پیشخوان به چه علت است؟ اگر امور اجرایی دستگاههای دولتی اینترنتی است، دیگر هر فردی باید بتواند در منزل کار خود را در اداره موردنظرش پیش ببرد، اگر هم نه، دفاتر پیشخوان دولت باید تمامی کارهای اداری را بدون نیاز به حضور فیزیکی اربابرجوع برای او انجام دهد.
از مسئولان و مقامات ذیربط درخواست میشود به این نابسامانی رسیدگی کنند و کارآیی دفاتر پیشخوان را بهبود بخشند.
با تشکر