انار

انار

معرفی انار و دلمشغولیهای یک هموطن
انار

انار

معرفی انار و دلمشغولیهای یک هموطن

سوال بزرگ

بنام حق مطلق 

امروز به روایت بربرهای جدید برج‌های دوقلو نیویورک فروریخته آنهم به روایت همین وحشی‌های قشون کش در جهان بوسیله گروه القاعده! سر گروه آن بن لادن!

دلم می‌خواهد روی این گروه کمی مکث کنیم......

اولاً این شخص کیست و نسبت آن با مسلمانان و جهان اسلام چیست؟

این فرد که وهابی است و وهابیت هم که همه می‌دانند  یک گروه صهیونیست و صهیون‌ساز است که بوسیله روباه پیر انگلیس بوجود آمد، برای تفرقه بین مسلمانان بخصوص سنی‌ها!

این القاعده هم گروهی است که برای مبارزه با شوروی سابق ایجاد شده و بوسیله همین سلاطین آمریکایی منطقه بخصوص عربستان پشتیبانی می‌شود با همراهی آمریکا و اسرائیل و انگلیس مثلث شوم جهان امروز! بن لادن هم که از خانواده پادشاهی عربستان بوده و از پولدارهای این کشور و با آمریکایی‌هایی چون بوش و... روابط گرمی داشته و منافع مشترک دارند. و مدارک آن هم که در خبرگزاری‌ها و روزنامه آمریکایی و عربی اظهرمن‌الشمس است!

کار نداریم! این بحث را رها می‌کنیم.

امروز یک کشیش که در فلوریدا ظاهراً کلیسایی دارد و مثلاً مدهبی است در تلویزیون ظاهر شده و دستور آتش زدن 200 قرآن را در سالروز 21 سپتامبر 2010 می‌دهد کمی باید برگردیم روی مکث قبلی چرا!

چون این وسط قرآن دستور بمب گذاری را داده!!!!!!؟؟؟؟؟قرآن و دستور تروریستی

شما گفتید و ما هم باور کردیم؟!

اسم این کشیش تری جونز است

اما یک جونز نیز وجود دارد درست 46 روز قبل از عملیات تروریستی برجهای دوقلو و جاهای دیگر در آمریکا

توجه داشته باشید سال 2001 است نه 2010 او در یک رادیو منطقه‌ای در خود همین آمریکا از مردم می‌خواهد که به مجلس و کاخ سفید زنگ بنزنند و تماس گرفته و بگویند ما می‌دانیم شما می‌خواهید عملیات تروریستی انجام بدید و دیگران را متهم کنید شما طرحی ریخته‌اید که برجهای دوقلو را منفجر کنید و ...!!!!!!!!!!!

خب مردم چقدر تماس گرفته‌اند و چقدر نگرفته‌اند مهم نیست چون این اربابان رسانه بهتر است بگویم بوق گوششان به این حرفها بدهکار نیست!

اما عمق توطئه و ترفندهای شیطانی آشکار!

مسلماً این جونز خودش طراح این عملیان نیست ولی خبری مهم را می‌دهد که دولت آمریکا بخصوص صهیونیستها چه طرح و برنامه‌هایی دارند برای راه انداختن آنچه بوش گفت جنگ صلیبی!

هرگاه آمریکا خواست قشون کشی کند به جایی از همین نوع کارهای بچه گول‌زنک راه می‌اندازد و بعد طرح خود را اجرا می‌کند. حمله به ویتنام و بمب اتمی بر سر مردم ژاپن و ...

در همان سال 2001 بسیار شنیدیم که با وجود سیا و اف.بی.آی چگونه چنین برنامه ریزی دقیقی امکان دارد که دو هواپیما به دو برج بخورد و بمبهایی هم در این برجها با قدرت تخربب بالا کار گذاشته شود و با برنامه دقیق منفجر شود و توسط افرادی در جاههای خاصی فیلمبرداری شود آنهم از نوع حرفه‌ای... که همه یک پاسخ دارد آمریکا خود مجری این عملیات است.

البته این عملیان در ساختمان پنتاگون بیشتر مضنون و آشکار بود بخصوص افراد شاهد عینی تاکید کرده بودند که قبل از برخورد هواپیمای کذایی به ساختمان صدای انفجار و تخریب را دیده‌اند! یعنی محل قبلاً منفجر می‌شود.

این سخنان واقعی است و روزی اسناد رسوایی آن از سوی خود همین کشور برملا می‌شود اما حقیقت امر این است که توطئه این عملیاتها کاملاً واضح است حتی اگر این اسناد لو داده نشود.

همانطور که گفته شد گروه دست‌ساز خود آنهاست.

نوع عملیات طوری است که با آنهمه سازمانهای امنیتی و جاسوسی یک کشور چون آمریکا قابلیت انجام نمی‌یابد.

چه برسد که چندین جا هم هدف قرار بگیرد و هم هواپیما برخود کند هم بمب‌هایی در محل‌های خاصی منفجر شود و هم در زمان خاصی که کمترین خرابی را برای ساختمان‌های اطراف داشته باشد

عین انفجار برای تخریب یک ساختمان قدیمی که عمرش به سر آمده که گاهاً در فیلمهای خبری تلویزیون دیده‌ایم که ساختمان را در خودش فرو می‌برند فقط دود و خاکستر است که به اطراف پراکنده می‌شود.

اگر این عملیات تروریستی بود که ساختمان به این بلندی کلی از شهر نیویورک را تخریب می‌کرد نه بدین صورت ماهرانه تخریب شود و به دیگران خسارت نزند.

اما نکته دیگری که از همان روز پیدا بود و گفته می‌شد این بود که چرا 5000 کارمند یهودی و صهیونیستی و خیلی‌های دیگر آنروز در سر کار خود حاضر نشده و در خانه‌های خود نشسته یا به مسافرت رفته و یا دوریبن برداشته و چشم به برجها دوخته‌اند بجای دود شدن در ساختمان در بیرون ساختمان به تماشای دود شدن نشسته‌اند!

اگر یک شرکت بیمه چنین چیزی را حتی صدبرابر کمتر بلکه هزار برابر کمتر هم می‌دید ضامن پرداخت نمی‌شد یعنی اگر آنروز 5 نفر صهیونیست هم سرکار خود حاضر نمی‌شدند او می‌گفت کار شما 5 نفر است حالا آیا کار این 5هزار نفر نیست!!!!!!!!!؟

مسلم همه این سوالات در اذهان ول می‌خورد اما از طرف بلندگوهای جهان استکبار فقط یک متهم بیشتر ندارد آنهم یک مشت انسان مهربان که بوسیله همین مستکبرین مورد بدترین بی‌رحمی‌ها در دو قرن اخیر قرار گرفته‌اند.

قرآن اگر کتاب زندگی و لطف و مهربانی نبود که نسل یهود و مسیحی و ... در همان صدر اسلام ریشه کن شده بود

قرآنی که دستورات آن اجازه نمی‌دهد یک زن یهودی (کیشی که بیشترین دشمنی را با اسلام دارد و در قرآن بارها به این نکته اشاره شده) مورد کترین ظلم قرار گیر و مولای متقیان این ظلم را برای شنونده آن استحقاق مرگ می‌داند چنین دینی و چنین کتابی آیا تروریست است یا یک مشت کابوی غاصب که سرزمین مادری سرخ پوستان را گرفته و آنها را از زیر تیغ گذرانده و نسل آنها را نابوده کرده و حالا دایه حقوق انسان را سر می‌دهد.

بهانه می‌تراشد و قشون کشی به اکناف جهان می‌کند که من یکه ارباب جهان هستم.

طرحی که حد اقل 46 روز قبل از اجرا بوسیله یک جونزی در رادیو افشاء شده است و عآجزانه از سردمداران کاخ سفید می‌خواهد که این عملیات غیرانسانی را برای متهم کردن دیگران انجام ندهند چه شده است که با این افشاگری و این افتضات نقشه باز اجرا می‌شود

غیر از این است که عمر این برج‌ها بسر آمده و باید تخریب شود

جز این است که آمریکا برای حمله به افغانستان و عراق و سپس ایران نیاز به یک بهانه خود ساخته دارد.

آیا حمله به سومالی با یک انفجار خود ساخته آمریکایی شروع نشد؟

آیا حمله به ویتنام با یک انفجار زیر دریایی توسط خود آمریکا صورت نگرفت؟

و هزار از این نوع مگر جز توطئه خود آمریکا بود؟

این گروه آمریکایی القاعده که جز دست پرورده‌های خود همین کابوها نیست

بن لادن که شریک غار بوش است

خانواده پادشاهی او و گرمابه بودن آنها با آمریکا دیگر برای هر بچه‌ای مشخص است.

امروز بعد از بیش از9 سال حمله به افغانستان و بیش از دو میلیون کشته زن و بچه و پیر وجوان از این دو کشور و میلیاردها دلار زیان وارده به مردم و سلب آسایش از مردم این دو کشور و هنوز هم انفجار و ترور چه جوابی این سردمداران کفر برای مردم جهان دارند که بن لادن و محمد عمر و گروه القاعده چه شدند؟

آیا نابود شدند؟

آیا بن لادن امروز دستگیر شده؟

هزاران بی‌گناهی که در زندانهای گوانتومانو و ابوغریب با بدترین شکنجه‌ها روبرو شدند کجا و بن لادن کجا؟

سوال از کشته شدن یک نفر و دو نفر نیست که اگر یک زن جنابتکار زنای محصنه انجام دهد و شوهر خود را به بدترین روشها بکشد آنها ندایشان از همین بوق‌ها بلند است که حقوق بشر نابود شد؟آن مردی که ناموس‌اش چنین کند حقوق ندارد آن مردی که خونش چنین به زمین بریزد حقوق ندارد و بشر نیست اما این زن چون کاری کرده از نوع کارهای خائنانه آنها و جنایتی کرده از نوع جنایاتن آنها حقوق دارد و حقوق بشر ویران شده؟

سوال از بیش از دو میلیون انسانی است که بوسیله بربرهای قرون جدید به منطقه خاور میانه نابود شده و احتمالاً این بی‌گناهان هیچ حقوقی در منشور این بربرها ندارند

با وحشانه‌ترین ابزار شکنجه افراد را شکنجه کرده و اگر موبایل در اختیار یک خائین به این مملکت قرار نگیرد که هر شب با رادیو سیا(فردا) یا بی.بی.سی تماس بگیرد حقوق انسان نابود شده آنهمه انسانهای بی‌گناه در زندانهای شما حقوق‌شان کو؟ سوالی است که بلندگوهای استکبار جوابی به آن نمی‌دهند؟

اگر هزاران کودک و زن و مرد و پیر و جوان فلسطینی در بدترین شرایط در یک زندان بزرگ بعنوان غزه محاصره شده و هیچ کمکی را نگذارند به آنها برسد حقوق ندارند اینها باید از بی غذایی بمیرند و از بی دارویی تلف شوند چرا که هدف آنها آزاد بودن است ولی شما مطیع خود می‌خواهید که اینها نمی‌شوند باید با بدترین روشها از آب و غذا و.. محروم شوند ولی شما دم از حقوق آنها نمی‌زنید

اما چندین سال از حقوق یک زندانی که بعلت یک هل یک مامور ناشی و برخود با میله فوت می‌کند دم می‌زنید!

خیال می‌کنید تا کی این بلندگوها جواب می‌دهد!

سالهاست که فقط این بلندگوها صدا دارند اما اثر هرگز!

بیداری جهان چون مالیخولیا بجانتان افتاده است!

آنروزی که به عراق و افغانستان حمله می‌کردید تا ایران را از سر راه نقشه از نیل تا فرات و کمی آنطرف‌تر بقول شهید مطهری شیراز را برادرید و اسرائیل را در منطقه یگانه کنید اما توطئه شما کمانه کرده و شما را مفتضح کرده

امروز افکار جهان از شما نتیجه حمله به گروه القاعده را سوال می‌کند

نتیجه حمله به عراق و داشتن سلاح‌های کشتار جمعی آنها کو؟

شما نه ایران را از راه بر نداشتید که مردم منطقه را با آن همراه کردید!

افکار مردم عراق و افغانستان امروز با ایران است یا اسرائیل و امریکا؟

سوال بزرگی در پیش روی دارید! چرا جان انسانهای بی گناه را برای اهداف پلید خود گرفتید؟ چرا نتوانستید بن لادن را بگیرید؟ چرا مردم عراق و افغانستان از حمله و ترور در امان نیستند؟

امروز برای گریز از این سوال‌ها یک مجنون را وارد معرکه می‌کنید که قرآن را آتش بکشد و انتظار داشته باشید که مسلمان مقابله به مثل کنند و تورات و انجیل آتش بزنند تا شما از یک کشمکش مذهبی بیشترین استفاده را ببرید و جنگ صلیبی راه بی‌اندازید اما جهان نشسته و به ایران نگاه می‌کند که چه می‌کند در برابر این خدعه و امروز رهبری مقابله به مثل را همان نیرنگ شما دانسته و نهی می‌کند

و این برای شما خیلی بد است که دست‌تان رو شود و نقشه‌تان نگیرد و جهان فقط از شما سوال کند نه اینکه در توطئه شما گرفتار شود.

امروز اسرائیل برعکس 10 سال قبل که توان موشکی قوی نداشت قدرت برتر منطقه است امروز جوانان این مملکت برای آبادی کشورشان تلاش مضاعف دارند

امروز موشک سجیل نسل دوم آزمایش می‌شود که اسرائیل را هیچ را گریزی از آن نیست

امروز زیر دریایی‌های ایران در خلیج و اقیانوس هند جولان می‌دهند

امروز ماهواره ایران به فضا می‌فرستد

امروز سایت نطنز اوراونیوم 20 درصد غنا شده تولید می‌کند

افکار جهان را به طرف یک جونز بی عقل متوجه می‌کنید

رفتار و کردار شما در این نیرنگها برملا شده است

سوالات افکار عمومی جهان شما را خفه خواهد کرد!

وقتی به کشتی آزادی حمله می‌کنید انتظار دارید که جهان وحشت کند اما وحشت که نمی‌کند هیچ شما را فقط وحشی می‌خواند و پتکی می‌شود توی سرتان این بعلت این است که جهان بیدار شده است.

مسلمانان این عملیات را انجام نداده‌اند بلکه صهیونیستهای کودک کشی انجام داده‌اند که این گروه القاعده را ساخته‌اند

بن لادن را تولید کرده‌اند برای شرارت برای چنین روزی که به بهانه او به کشور دیگر حمله کنند

به بهانه تروریست بودن مسلمانان قرآن آتش بکشند جنگ صلیبی علم کنند

وای از اینهمه جنایت و مکاری

تا کی ادامه می‌یابد این نقشه‌ها

امروز کفگیر نقشه و طرح به ته دیگ خورده

بدان جا رسیده‌اند که کتاب آسمانی را آتش می‌زنند

عمل مشمئز کننده‌ای که هر عاقل و هر بشر از آن بیزاری می‌جوید دست‌تان به هیچ بند نیست

گور خود را با این اعمال ناشیانه می‌کنید و راهی هم برایتان نمانده

چون حیات شما رو به اتمام است.

ایران امروز بدون هیچ سلاحی و هیچ موشکی ابرقدرت است چون قدرتی دارد که باورهای جهان را به بار نشانده امروز ما دارای موشکهای پیشرفته هستیم که آن هم بعلت رسیدن به باور است

به این علت است که آمریکا به عراق و افغانستان حمله کرده و آنها را اشغال کرده

امروز حماس و حزب اله موشک دارد چون اسرائیل دارای قدرت نظامی بوده و هر روز این منطقه را مورد تاخت قرار می‌دهد

وگر نه حزب‌الله موشک و سلاح نیاز نداشت

امروز نه شما زورتان به ایران نمی‌رسد به حزب‌الله هم نمی‌توانید چیزی دیکته کنید به حماس حماس هم همینطور چون بیداری و فکر را نمی‌شود با بلندگو نابود کرد هرچند که می‌شود غبار به پا کرد اما غبار رفتنی است

کف را آب خواهد برد و در‌ها هستند که می‌مانند و می‌درخشند

دست بردارید از اینهمه دروغ و دغل‌بازی

از این‌همه اعمال ضد انسانی و بشری

با شعار حقوق بشر بیشترین اعمال ضد بشری را انجام می‌دهید چه فکر کرده‌اید مردم سر در آخور کنند

نه چنین نیست

امروز بودن اسرائیل برای صهیونیست به یک کابوس تبدیل شده است

بجای گسترش تا نیل باید برای موجودیت خود مشروعیت خود دست‌پا زنند و بمیرند.

نقشه آمریکا برای یک خاورمیانه جدید به یک کابوس بنام ایران تبدیل شده که حتی مصر و آن حسنی مبارک بی‌شعور و پیر هم متوجه شده و در شرم‌شیخ خودش در گفتگوهای سازش شرکت نمی‌کند.

فقط مانده یک محمود عباس که هیچ مشروعیتی برای مردم فلسطین ندارد یعنی بودن او در یک طرف میز مثل نبودنش است

امضای او که هنوز نکرده مثل امضای اسرائیل در طرف دیگر است چون عباس هم بهایی و اسرائیلی است!

 


.

.

باشد بزودی که اسرائیل نباشد.

.

.

باشد که صبح دولتش بدمد.....

و از این جرثومه‌های فساد خبری نباشد...

شکوه جماعت

بنام حق جلاله

دستی در همدستی در کنار همقوت در جماعت بود

برای بودن برای دوست، همیار هم

بازار طبیعت در بالین کلامی

هفتاد بال بسته در نشین سلامی

پیوسته دانند یک پیام بگویند

آنان یکجا اینجا فراهم آیند

تبدیل من به ما همان جماعت

ساختن نه سوختن کلبه همان صلابت

آوای بودن، فریاد همنشینی

چنگ به ریسمان با یاد دل نشینی

وحدت در اوج صفهای همرنگ

پرواز با هم با روح در کوه‌های شبرنگ

لذت به طریق عشق و عاشقی

شنا با باله شوق شقایق

ترویج ریتم بانگ موذن باشد

این مشق ربنا در سنگ ماذن باشد

گاه نبودن هستم کنارت الان

گاه ربودن دل می‌شود برایت نالان

بی دل که بودیم تا یک نباشیم

تمرین صبوری کردیم، قنوت به کس نباشیم

امام جلودار جماعت خروشان

رهیدن از خود در قوت پریشان

افطار ساحل کشیده در یک صف

ملائک در آسمان همسان ما به یک صف

در پیوند قلب‌ها یکتایی ببینیم

این یعنی هزاران پویایی ببینیم

تنیده در هم چون ریسمان محکم

سنبل شتابان در رشد ایمان محکم

نیایش سرخ

یا شاهد

جنوب را می‌شناسم، با همه گرمی و گرمایش

و جنگ را در کنارش همچون زخمی در درونش

فلک را می‌شکافت با غرش نه با نیایش

همه جمع زلالند، با خبرند در فصل رویش

صبر را می‌توان دید در تاک رکوع‌اش

ذلت را توان دید در زیر چکمه‌هایش

در افق خطر کشیده ازسرخی نگاهش

به روز ازل تاب داده دل در سکوتش

محبت را نوازش کرده از داستان جنبش

حلالی را در هلالی خم کرده چشم جوشش

سلامی در انتهای بودن پیر مرد کرنش

به روز کارزار چون شیر در غرش

زمان را خفته می‌بینی در حجم طول بی‌جودش

ابری از رحمت بی‌انتها در کوهسار قنوتش

قومی از دود غفلت در گرمای توپ دشمن‌اش

برگ ریزی است در جنبش فصل پاییزش

راه بودن این بود گلواژه خسته‌تر زاشکش

جاشوی در بلم در راه نیزار پرتپشش

ناقه صلح نگشتیم آب دیدیم در فراقش

تشنه گشتیم آب نخواستیم در تنگی روزش

خلاص گشتیم از باقی تقسیم در تفریق‌اش

عروج کرده از خاکریز تا انتهای شب در نمازش

در شن گرفتار بر ساحل نشته کشتی امیدش

افطار در فلق آن صوم بی‌سحر در روز بی‌غروبش

 

شبهای کوفه

یا کوبنده ظالمین

امشب کوفه چه خبر است.

فردا ایتام کوفه به کدام درب می‌نگرند؟ حلقه دری کوبیده نخواهد شد وای از چشم انتظاری!

دیشب، آخرین شبی بود که نخلستان های کوفه میهمان نگاه تو بودند. چه بصیر بودی تو و این مردم ندیدند! وای بر دیدگان بی بصیرت.

دیشب، آخرین شبی  بود که قطرات اشکت بر سینه رازدار چاه فرو می چکید. چه قدر ناشناس بودند کوفیان. وای بر ما که چاه نهانگاه درد دلهایت بود.

دیشب، آخرین شبی بود که کوچه پس کوچه های مدینه، صدای گام های نازنینت را می‌شنفت. چه کودکانی فردا خواهند فهمید این موزیک قدمها از که بود، مردمی که نخواستند بشنوند و خود را بخواب زدند فردا آه خواهند کشید. 

کوفه چه سخت این شبها نفس می‌کشد

 

نبض ثانیه ها امشب تندتر از همیشه می زند.

بغض سنگینی در نگاه خسته آسمان نشسته است.

باد، هوهوی غریبانه اش را دوباره از سرگرفته و بی تابانه بر در و دیوار شهر می کوبد.

 

صدایی نیست؛ جز صدای زمزمه وار لب هایت.

 تو را امشب نه التماس دستگیره در نه بال بال زدن های مرغکان عاشق کوفه و نه چشم های نگران زینبین و حسنین از رفتن باز نمی دارد، همانطور که دیشب نتوانست جلو قدم‌هایت را بگیرد؛ چه حسرت انگیز است این وداع ! برای کوفیان و بیشتر برای آیندگان.

سحرگاه وداع از راه رسیده است.

می روی؛ آن گونه که می‌گویی برگشتنی در کار نیست.آه از این رفتن و برنگشتن!

دیشب رد قدمهای صبورت برای آخرین بار، گونه های سرد و تبدار زمین را نواخت. و امشب رفتند جانسوز می‌شود و ردی در تاریخ برجای خواهد گذاشت. چه داغ است این وداع چه عمیق است این شکاف!

 دیشب نگاهت با در و دیوار شهر خفته وداع می کند. امشب شهر از تو!

نخلستان ها از دور تو را فریاد می کنند.

چاه، آشفته و سراسیمه سرود مویه سر می دهد.

 تو  چشم می دوزی به معراج سبزت و لبخند می زنی.

وجود تو، در هاله ای از نور گم شده است.

آفتاب پیشانی ات، در کسوفی نا به هنگام، فرو رفته است.

تمام پنجره های اشراق به سویت گشوده می شود.

تمام سلول‌هایت فریاد می زنند: "فزت و رب الکعبه"

صدایی که در تاریخ موج می‌زد و پیش می‌رود.

در زمان می‌پیچد و رهیافت می‌خواهد و می‌یابد.

و سلمان می‌داند که این موج به هم وطنانش خواهد رسید و آنها پرچم او را بر دوش خواهند کشید.

و سلمان رو سفیدتر از همیشه در کنار مولایش با غرور پلک می‌زد و لبخند سرور.

.... و اما کوفه همچنان خفته است و شکاف تاریخ هم او را بیدار نکرده

و انگار نمی‌خواهد باز هم بیدار شود.

 و رگی از او گم شده است.

انگار غیرت از شهر پرواز نموده! آه از اینهمه بی‌خبری!

و...... و از همه پشیمان‌تر از وقتی سر فرزندت را بر نیزه می‌کند و هیچ نمی‌بیند جز پشیمانی.

 "فزت و رب الکعبه"

 چگونه می‌گویی!

چه می‌گویی!

به که می‌گویی!

کی می‌گویی!

.................

می‌شنویم

می‌دانیم چه می‌‌گویی

شنواترمان فرما!

خودت بیادمان انداز!

زمان ندارد کلام‌ات

وجوت پر از بیان است.

حظ۳

یا قادر بی همتا

مَثَلُهُمْ کَمَثَلِ الَّذِى اسْتَوْقَدَ نَاراً فَلَمَّآ أَضَآءَتْ مَا حَوْلَهُ ذَهَبَ اللَّهُ بِنُورِهِمْ وَتَرَکَهُمْ فِى ظُلُمَتٍ لَّا یُبْصِرُونَ‏

مَثل آنان (منافقان)، مَثل آن کسى است که آتشى افروخته، پس چون آتش اطراف خود را روشن ساخت، خداوند روشنایى و نورشان را ببرد و آنان را در تاریکى‏هایى که (هیچ) نمى‏بینند، رهایشان کند. (توضیح) عاقبت و آینده‏ى منافق یا منافقین، تاریک است. «فى ظلمات»

بقره-١٧

این مرتبه سوم است که از تصمیمات به موقع دولت و قدرت نمایی ملت ایران در برابر آمریکا و اسرائیل و انگلیس یا اروپا و بطور کل غرب همان جهان استکبار حظ می‌بریم.

حظ خواهیم برد وقتی تمام جهان از دست استکبار آزاد شود

اروپا و غرب تا کی می‌خواهد درک کند که ایران ، ایران دوران قاجار و پهلوی نیست  یا اینکه ملت ایران انقلاب کرده و می‌خواهد عدالت را جهانی کندمن نمی‌دانم.

ولی دویست سال باج خواهی از یک کشور به این راحتی از اذهانشان پاک نخواهد شد

و برای ما هم همینطور  هرچند که پیام ما روشن و واضح باشد

ولی گاهی خودمان هم باورمان نیست( البته بعضی....)!

آنها همان روش قبلی خود را می‌آزمایند که شاید بشود ولی نمی‌فهمند که آزموده را آزمودن خطاست چه می‌شود کرد دچار سردرگمی شده‌اند

بالاخره خواهند فهمید که نمی‌شود!؟

 

غنی سازی 3.5 را نمی‌پذیرفتند بی‌حیایی تا کجا توقف غنی‌سازی حالا ما میله‌های 5 درصدی سوخت را می‌سازیم آنها ما را می‌خواستند از کیک زرد محروم کنند وقتی گفتیم این سوخت 5 درصد گفتند ایران نمی‌تواند بعد چند روز که این گفته‌هایشان را فقط خودشان باورشان می‌شد تغییر کرد سپس هیاهو کردند که ایران نباید اینکار را بکند.

گفتند سوخت 20 درصد را برای راکتور رادیو دارو به شما نمی‌دهیم دستور ساخت آن صادر شد صدایشان در‌آمد که نمی‌توانند بعد هیاهو که نباید.....

این داستان تکراری است. نمی‌توانند..... نباید......

این چند هفته که قرار بود نیروگاه بوشهر سوختگذاری شود بلندگوها صدا کردند که می‌زنیم بمب‌باران می‌کنیم

ولی ایران سوخت گذاری را انجام داد و آنها دیدند که با تهدید نمی‌توان ایران را مانع شد باز نمی‌دانم فهمیدند یا نه؟!

همراه این سوختگذاری شناورهای موشک انداز هم افتتاح شد که یعنی توان سرنگونی ناوهای سرکش شما را خواهیم داد.

همراه آن موشک قیام نیز سربرکشد و غرش آنرا ما نشنیدیم ولی غرب خوب فهمید یعنی قلب اروپا در امان نیست اگر بخواهد تعرض کند.

همه گزینه‌ها روی میز است!!!

بقولی این تنها سخنی است که فقط گفته می‌شود ولی هیچ شنونده‌ای دیگر باور نمی‌کند. مگر راه افتادن خط تولید یک موشک بسیار دقیق و بومی شده یک سخنی است که به قد و قواره ایرانی بیآید

بله اما این ایران است که تحریم و .... روی آن اثر ندارد که هیچ دیگر خوباوری ما به حد لازم رسیده

وباعث شده که دیگر افراد جامعه خودباوری را باور کنند.

غرب از این موشک و شناور و غنی سازی و.... واهمه ندارد!!!

از این باور به وحشت افتاده است

و حالا این ایران قابل برگشت نیست که هیچ این باور به دیگر کشورها نیز منتقل شده است.

بزودی این دولتهای دست نشانده آنها در منطقه و جهان نیز به زیر کشیده خواهند شد این را باور کنید.

دیگر دولتی چون سعودی نمی‌تواند در جنگ 33 روزه سوخت حنگندهای اسرائیل را تامین کند. آنروز کشور عربستان با حکومتی باورمند و بهرمند از خرد جوانان عرب اداره خواهد شد نه یک مشت شاه وابسته و خوشگذران.

دیگر مصر در جنگ 22 روزه نمی‌تواند گذرگاه رفح را مسدود کند و در برابر برادران عرب خود بایستد که مصری او را نابود می‌کند.

گردن آن دولت و دولتمرد قطع خواهد شد. اینرا باور کنید!

این رویداد برای جهان استکبار از هر بمب اتمی خطرناکتر است

ولی چاره‌ای جز پذیرش آنرا ندارد اینرا هم باور کنید من بارها گفتم قدرتی که ما داریم این بمب اتم در برابر آن هیچ است این باور ما و این بمب اتم آمریکا و اسرائیل چه می‌تواند بکند.

مردم غزه و فلسطین را با بمب اتم نمی‌شود نابود کرد یا مطیع چون دیگر ایران باورمند را دارند و خود به باور نابود کردن اسرائیل رسیده‌اند! اینرا باور کنید.

آنروز دولتهای غربی نمی‌توانند هرطور که دلشان خواست با کشورها رفتار کنند یکروز فشار بر مستقلین را با گفتار وارونه حقوق بشر و حیوان و داشتن بمب هسته‌ای و غیره مورد هجمه قرار دهند.

ما راهی را انتخاب کرده‌ایم که آنقدر وسیع است که هرچه تاوان پس دهیم ارزشش را داشته باشد.

ولی اراده ما آنقدر بالا رفته که از توپ و تشر جهان ظلم و هیاهو لذت هم می‌بریم وقتی می‌گویند تحریم جز خنده و بلکه پوزخند از ما صادر نمی‌شود

فقط همان مرجوفون هستند که روی شان تیره می‌شود که بهتر است بشود.

بهرحال کسانی که منافع خود را از ملت ایران جدا کرده‌اند و گوش و چشم به دهان بیگانه بسته و پشت کرده‌اند به مردم خود خاری نسیبشان باد!آمین!

ما منتظر می‌مانیم و شکی هم نداریم که راهی بسوی پیروزی بر جبهه کفر و استکبار داریم و اراده قوی کرده‌ایم که می‌گویم تجاوز به هر انسان آزادی در دنیا موقوف

تجاور به هر کشور آزادی ممنوع

تجاوز به خاک و ملک دیگران ممنوع

بر برج غرور نشینی تمام

بیاید انسان شوید و مثل انسان با انسانها صبحت کنید.!

برای مطالعه لینکهای زیر را ببینید

تحریم اقتصادی

حظ

حظ2